Cases

16 jun 2015

Inspelen op klantbehoefte bij Eigenhuis Bouwkundig Advies

/
Posted By
/
Comments0

Aanleiding
De bouwkundig adviseurs aangesloten bij Eigen Huis Bouwkundig Advies (EHBA) zijn de ambassadeurs van Vereniging Eigen Huis tijdens iedere keuring die zij uitvoeren. EHBA wil hen helpen om zich sterker te positioneren in dit klantcontact. Jobtraining is daarom gevraagd om de adviseurs te leren hoe zij nog beter aan kunnen sluiten bij verschillende typen klanten en contacten.

Omschrijving
Tijdens een acteersessie ervaren de adviseurs op speelse wijze welke aspecten van hun houding en gedrag belangrijk zijn tijdens een keuring. In korte rollenspellen met een acteur komen zij erachter hoe zij het beste in kunnen spelen op verschillende typen klanten en hun wensen. De adviseurs ontdekken wat hun communicatiestijl is en hoe zij deze het meest effectief in kunnen zetten. Wat bereik je met een dominante stijl en wat juist met een sociale stijl? Door elkaar te observeren en feedback te geven leren de bouwkundig adviseurs al doende hoe bepalend hun communicatie is voor de beleving die klanten hebben bij een keuring.

 

0

Your Cart