Great relations

Bouw aan sterke klantrelaties

Behandel je klanten als vrienden en geef hen jouw scherpe observaties, ongevraagd advies en voldoende verwachtingsmanagement. Neem hun zorgen weg en vraag door naar hun behoeften.

Meer weten? Stuur ons een bericht.

Great relations – Klantrelatie Training

Bouw aan sterke klantrelaties

Jouw klant is zoals elk mens een sociaal wezen dat de behoefte heeft om betrokken te worden en onbewust handelt vanuit gevoel. Door jouw loyale en proactieve houding zal een klant enthousiaster zijn over jouw organisatie of product. Behandel je klanten dan ook als vrienden en geef hen jouw scherpe observaties, ongevraagd advies en voldoende verwachtingsmanagement. Neem hun zorgen weg en vraag door naar hun behoeften.

In deze training krijg je hier praktische handvatten voor zodat je meer verbinding maakt, een echte sparringpartner kunt zijn en ook op gevoelsniveau meer kan bereiken. Een absolute must voor iedereen die een klantrelatie wilt opbouwen, onderhouden of versterken en meer kansen in gesprekken wilt creëren.

Wat kun je na deze Klantrelatie Training?

  • Je weet hoe je waardevolle relaties opbouwt op basis van vertrouwen en gelijkwaardigheid
  • Je weet hoe je klanten kunt binden door rekening te houden met de Client Core Concerns (Harvard Business School)
  • Je weet hoe je grenzen aangeeft, aannames checkt, verwachtingen afstemt en ongevraagd advies geeft, om een gelijkwaardige sparringpartner te zijn
  • Je kunt je nog beter inleven in de behoeften van een klant, waardoor je communiceert op hetzelfde niveau en er een natuurlijke klik ontstaat

Wat kun je van deze training verwachten?

FRIENDS

Je zet jouw klantgerichte mindset aan en krijgt inzicht in het belang van gelijkwaardigheid. Hoe ziet klantgerichtheid eruit in jouw organisatie? Je leert om je kwetsbaar op te stellen, jouw grenzen en verwachtingen aan te geven of met ongevraagd advies te komen. Je duikt in het belang van vertrouwen met de Speed of Trust en begrijpt dat relaties veelal werken op onderbuik niveau.

CLIENT CORE CONCERNS (CCC)

Je leert je klanten beter kennen aan de hand van de Client Core Concerns, ontwikkeld binnen Harvard Business School. Deze overwegingen komen voort uit de diepgewortelde menselijke angst voor sociale afwijzing. Je neemt een onderzoekende houding aan en zoekt naar een gezamenlijk belang

PRAKTIJK

Je oefent het gedrag dat jij in klantgesprekken wilt laten zien samen met een professioneel trainingsacteur. Je past deze toe op concrete situaties uit jouw werkpraktijk.

Meer informatie over deze training?

Laat je gegevens achter en je wordt zo snel mogelijk teruggebeld door een van onze learning consultants.





    Door dit vakje te selecteren, gaat u akkoord met het ontvangen van toekomstige marketinge-mails:  
     
     
    Geïnteresseerd in: :    
    Type: *    
    Status:    
    Bron:    
     

    Jouw learning track

    De klassikale training wordt gecombineerd met challenges. Dit noemen wij een learning track. Challenges zijn korte doe opdrachten die je ontvangt na de training en die jou helpen om nieuw gedrag in de praktijk te oefenen.
    6 weken, elke week 1 challenge.
    Learning track training

    Zo beoordelen anderen deze training

    De energie van de trainer was goed. Verder was de trainer goed in staat zich in te leven in onze dagelijkse praktijk, waardoor de training niet alleen maar een saaie opsomming van theorie werd, maar daadwerkelijk een handige tool om verder te gebruiken.

    Tim

    Enthousiaste trainer, veel opgestoken en direct in de praktijk gebracht. Vooral het oefenen met een acteur was zeer waardevol. Een ervaren en enthousiaste trainer die met leuke en eenvoudige oefeningen je aan het denken zet.

    Arnold