Mindful at work

Mindful werken door time management en focus

Leer jouw energie in balans te brengen om zo jouw persoonlijke effectiviteit, werkkwaliteit en werkplezier te vergroten.

Meer weten? Stuur ons een bericht.

Mindful at work Training

Mindful werken door time management en focus

Druk zijn werkt verslavend, maar is niet productief en zelfs ongezond. Een overload aan informatie, strakkere deadlines en minder rusttijd zorgen ervoor dat we onszelf uit het oog verliezen. Ons werk gaat sneller, maar onze hersenen ontwikkelen niet zo snel mee. Dit gaat ten koste van ons werk en onze gezondheid. Belangrijke kwaliteiten voor werknemers zijn dan ook focus en aandacht.

Hoe kun je je met aandacht op de juiste dingen richten om zo uiteindelijk juist meer tijd te besparen en beter werk te leveren? In de Mindful at work training leer je jouw energie in balans te brengen om zo jouw persoonlijke effectiviteit, werkkwaliteit en werkplezier te vergroten.

Wat kun je na deze Mindfulness Training?

  • Je ervaart meer focus en rust in je werkzaamheden, waarmee je stress ver- mindert en de kans op een burn-out verkleint
  • Je weet hoe je balans krijgt in de activiteiten die jou energie geven en nemen
  • Je weet hoe je kunt stoppen met piekeren en uitstellen
  • Je kunt beter grenzen stellen en voor jezelf opkomen
  • Je laat je minder opjagen door externe factoren

Wat kun je van deze training verwachten?

Deze training heeft een persoonlijk karakter waardoor je situaties uit jouw eigen leven als voorbeeld kunt inbrengen in de groep. Op deze manier wordt de training toegespitst op jouw specifieke vragen en wensen. Daarnaast vul je vooraf een aantal intakevragen in over jouw behoeften, zodat de trainer zich hierop kan voorbereiden.

Tijdens de training doe je veel actieve oefeningen met diverse opdrachten, zowel individueel, 1 op 1 als in een groepje. Wij geloven dat Plezier Werkt en daarom zijn de werkvormen niet alleen effectief maar ook verrassend, interactief en altijd met een positieve insteek.

JOUW MIND

Je kijkt als eerste naar je denkwijzen (overtuigingen en aannames) en hoe deze jou helpen of tegenwerken in hoe jij jouw werkdruk ervaart. Je maakt een persoonlijk energie-werkplan die je tijdens de training stap voor stap invult om meer balans in je dag te brengen.

JOUW ENERGIE

Je gaat fysiek aan de slag en ontdekt de grote invloed van lichamelijke energie op je brein. Je doet mindfulness oefeningen en voelt je direct meer ontspannen.

JOUW OMGEVING

Leer om jouw omgeving zo in te richten dat deze energie geeft in plaats van vreet. Je leert om meer eigenaarschap te nemen over jouw activiteiten en prioriteiten te stellen tijdens je werkdag.

Meer informatie over deze training?

Laat je gegevens achter en je wordt zo snel mogelijk teruggebeld door een van onze learning consultants.




Jouw learning track

De klassikale training wordt gecombineerd met challenges. Dit noemen wij een learning track. Challenges zijn korte doe opdrachten die je ontvangt na de training en die jou helpen om nieuw gedrag in de praktijk te oefenen.
6 weken, elke week 1 challenge.